Fuzzy's World of Miniature Space Golf (1995)

Sports

Ontwikkeld door Pixel Painters
Uitgegeven door CDV

In dit minigolf shareware spel, waarbij het decor een vrolijke buitenaardse setting is, dien je in zo min mogelijk slagen de achttien holes te doorlopen. Houd daarbij rekening met de hoogteverschillen en obstakels en maak optimaal gebruik van de schuine kanten.

avatar van JonnieBrasco
Dit spel stelde qua gameplay / moeilijkheid erg weinig voor maar was leuk om als tussendoortje te spelen omdat het vlot wegspeelde en de animaties met liefde gemaakt waren. Het was echter vooral de uitstekende speelse electronica muziek die de show stal. Door die aanstekelijke, nostalgische 90's vibe toch nog drie sterren.