Gods (1991)

Atari ST / Commodore Amiga / PC / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Platform

Ontwikkeld door The Bitmap Brothers
Uitgegeven door Renegade

Hercules probeert onoverwinnelijk te worden door de taken die de goden hem gegeven hebben uit te voeren. Deze taken worden gepresenteerd aan de hand van een zij-scrollende platformgame die zich afspeelt in het oude Griekenland.

avatar van Thomas83
Dit spel herinner ik me als een zeer vermakelijk platformspel, en volgens mij ook vrij moeilijk, met een aparte sfeer. Zag er best stijlvol uit.
3.5*

Je bent een god en je springt wat rond en je mept wat beesten neer. Graphics waren best aardig, maar echt warm werd ik niet van. Wel een bekende game op de Amiga, die beter was dan op de SNES.

avatar van Aurum
De PC-versie vond ik geweldig destijds. Een van de betere platformspellen uit die tijd als je het mij vraagt. Mooi afgewerkt en een aparte sfeer inderdaad. Makkelijk 4*, dit bleef ik spelen.

Cool! Ik dacht even dat het een fan-remake zou zijn, maar aangezien ze de officiële rechten van The Bitmap Brothers hebben gekregen is het dus wel wat meer dan alleen een fan-remake. Ben benieuwd!