Dragon Ball Z: Kakarot (2020)

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door CyberConnect2
Uitgegeven door Bandai Namco

Beleef opnieuw het verhaal van Goku en andere Z Fighters in Dragon Ball Z: Kakarot! Ervaar na de epische gevechten het leven in de wereld van Dragon Ball Z, waar je vecht, vist, eet en traint met Goku, Gohan, Vegeta en anderen. Verken de nieuwe gebieden en avonturen terwijl je verder komt in het verhaal en krachtige banden smeedt met andere helden uit het DBZ-universum.

avatar van Dudady
Ik was toch wel erg benieuwd naar deze game, dus uiteindelijk aangeschaft. Wat een nostalgie, leuk dat het er net zo uitziet als de serie!
Soms wat repetitief, maar ik speel het graag.

Dudady schreef:
Soms wat repetitief, maar ik speel het graag.

Leuk! Heb zelf ook wel een soft spot voor de oude Dragon Ball Z serie, maar deze game leek me wat teveel button bashing..Valt dat wat mee?

avatar van Dudady
Dat valt naar mijn idee wel mee. Het RPG gedeelte is leuk, ik vind het ook wat strategischer om te spelen. Het is niet zoals Dragon Ball Fighter Z