FoxyLand (2017)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / Xbox One
Platform / Action

Ontwikkeld door BUG-Studio
Uitgegeven door BUG-Studio, Ratalaika en OraMonkey

Help Foxy Fox tijdens zijn gevaarlijke reis om zijn liefje Jennie te redden. Spring en ontwijk de uitdagende vijanden en vallen terwijl je gems en kersen verzamelt in de 36 levels. Verkleed Foxy door extra accessoires te kopen met de kersen die je verzamelt tijdens je avontuur.

Uitgegeven door Ratalaika, dé sloerie onder uitgevers als het om Achievements/Trophies gaat. Bijna al hun games kun je in 1 a 2 uur op 100% zetten. De game heb je dan vaak nog niet eens uitgespeeld, zoals ook bij deze game.

Foxyland 1 en 2 kwam hier laatst binnen voor de Vita (fysieke versie van PlayAsia die ik maanden terug al besteld had) dus ook maar even gespeeld. Prima 16bit platform vermaak voor tussendoor.