Iron Man VR (2020)

Alternatieve titel: Marvel's Iron Man VR

PlayStation VR

Ontwikkeld door Camouflaj en Sony
Uitgegeven door Sony

Tony Stark is gestopt met het maken van wapens en strijdt tegen het kwaad als de wereldberoemde Iron Man met technologie die hij zelf ontwikkelt. Tony is al een paar jaar een succesvolle en wereldberoemde superheld wanneer hij wordt aangevallen door de mysterieuze Ghost. Deze hacker beschikt over oude wapens van Stark Industries en wil daarmee grote bedrijven vernietigen. Ghost probeert het imperium van Stark omver te werpen door wereldwijd vestigingen aan te vallen. Bij elke confrontatie loopt de spanning verder op, tot de onvermijdelijke ontknoping.

Deze is vertraagd, nog geen nieuwe releasedate bekend!

avatar van nintendo
Waarom werkt dit spel niet?

nintendo schreef:
Waarom werkt dit spel niet?

1ste resultaat na 'n google: Make sure your headset is turned on and move it around a bit in view of the camera. Some apps don’t kick off until there is headset activity...

avatar van nintendo
Squall Lionheart schreef:

Had ik ook gelezen? En alles al geprobeerd.