Zombie Army 4: Dead War (2020)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / Google Stadia / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Rebellion
Uitgegeven door Rebellion

Hitlers hordes zijn terug! Afschuwelijke occulte vijanden, epische wapens en een huiveringwekkend nieuw verhaal voor 1-4 spelers wachten op je in het Europa van de jaren 1940. Vecht om de mensheid te redden van een ondode ondergang. Het verzet heeft zombie-Hitler verslagen en de hel in gesmeten, maar de doden verrijzen opnieuw, met nog meer honger dan eerst. Ga verder met de alternatieve geschiedenis van de Zombie Army Trilogy in enorme nieuwe levels en ontdek een sinister plan dat de Survivor Brigade naar Italië en verder brengt. Bouw de vechter van je keuze en zet de kracht van vuur, bliksem en goddelijke essentie in om je wapens te upgraden en terug te vechten tegen de doden. Als de horde je omsingelt, scheur je ze aan stukken met verbeterde mêleegevechten en vette take-down moves.

Hahaha deze trailer is zoooo over the top...Lijkt me best een toffe game eigenlijk, ik vond de mechanics van Sniper Elite iig fijn en dit is in hetzelfde genre, van dezelfde makers so what could possibly go wrong

Lijkt me super vet. De collectors edition voor ps4 besteld.
Die zombie haai is supetvet, gaat mooi staan op mijn pro

avatar van KoomBa
Ik heb net de Trilogy aangeschaft, ik loop achter !

Niets zegt 'buy this shit' zo mooi als de replica van een zombie haai. Helaas geen geld en nog nooit keurig door Zombie Army Trilogy heen gegaan wegens een gebrek aan kunde en destijds ook doorzettingsvermogen. Ook al vond ik hem wel leuk en de setting ook erg vet (nog net voor de overdaad aan Zombiegames, series, films e.d).

Mocht ik die s.e echter in de toekomst voor een nette prijs tegenkomen koop ik hem wel gegarandeerd. Heb je trouwens altijd kans op aangezien dit toch geen A+ reeks is en de tijd van ieder spel moet een Super Duper Special Edition krijgen een beetje voorbij is.