Where the Water Tastes Like Wine (2018)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Dim Bulb en Serenity Forge
Uitgegeven door Good Shepherd

Dwaal door de folkloristische velden van de Verenigde Staten ten tijde van de Grote Depressie. Op je reis zul je vele vreemden ontmoeten, elk met hun eigen unieke verhalen. Verzamel deze saga's opdat je ze, tegen nieuwe vreemden, kunt voortvertellen. Zo gaan de verhalen een organisch eigen leven leiden en creëren ze zowel het verleden als de toekomst.

Ziet er interessant uit !!

avatar van Princess Piranha
Inderdaad! Mooie stijl ook, al vind ik de gameplay nog niet zo duidelijk. Veel met kaarten als ik afga van deze trailer?

Princess Piranha schreef:

Ik begreep dat je verhalen verzamelt en die moet samenstellen en bij de juiste npc's moet neerleggen om hun volledige (optimale?) verhaal te ontsluiten, zodat je verder komt in de game!

avatar van Aazhyd
Gratis op Epic, tot 17 sept 17:00 uur.

avatar van Princess Piranha
Ahhh net gemist!