Borderlands 3: Moxxi's Heist of The Handsome Jackpot (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
RPG / Shooter

Ontwikkeld door Gearbox
Uitgegeven door 2K

Het is tijd voor de grootste casinoroof van je leven. Werk samen met Moxxi en haar team van 'professionals' om het onaangetaste ruimtestationcasino van de wijlen Handsome Jack leeg te plunderen. Schiet en plunder je een weg naar de The Handsome Jackpot waar geld, Eridium en legendarische uitrusting op je wacht.

avatar van DarthSolidKevin
Een aardige eerste uitbreiding op Borderlands 3 die het vooral moet hebben van de terugkeer van Handsome Jack (tenminste zoiets). De DLC, want de benaming 'expansion' gaat hier niet op, brengt ook wat vijanden uit Borderlands 2 terug waardoor het op sommige momenten een feest van herkenning is. Dat is het ook eigenlijk wel. Er zijn een paar nieuwe personages, maar voor mij sprong er niet echt iemand uit. Daarnaast is het allemaal wat aan de korte kant. Als je er een middag goed voor gaat zitten, ben je er al doorheen.

Een ietwat matige, maar wel vermakelijke eerste DLC voor Borderlands 3: 3*