Terminator: Resistance (2019)

PlayStation 4 / Xbox One / PC
Action / Shooter

Ontwikkeld door Teyon
Uitgegeven door Reef

Beleef, in de oorlog tegen de machines, alle gebeurtenissen die leiden tot de laatste beslissende veldslag om het lot van de mensheid. Terminator: Resistance is een first-person shooter die zich afspeelt tijdens het verhaal ‘Future War’, waarvan we alleen flarden zagen in de beroemde films ‘The Terminator en ‘T2: Judgment Day’. De machines zullen verliezen, maar tegen welke prijs? Ren en schiet, of sluip en hack je langs de beveiliging van Skynet. Verbeter je vaardigheden en zoek in een post-apocalyptische wereld naar spullen waarmee je kunt handelen en vervaardigen! Leer een bonte groep verzetsstrijders kennen, en verander hun lot!

Deze is volledig aan me voorbijgegaan? Nou is het dan wel geen A+ titel maar aangezien ik dan weer fan ben van de Terminator reeks wel eentje die ik graag eens zou willen proberen. Ik herinner me dat Teyon destijds inderdaad de rechten had om een Terminator game te maken maar nam aan dat daar niets meer van terecht zou komen na het geflopte Rambo (dat overigens on-rails was). Dat is intussen al jaren terug en ik was dan ook verbaasd toen ik in het weekend een review op mijn youtube lijst zag van Gmanlives. . Qua FPS shooters toch een van de meer informatieve kanalen.

Toch maar op mijn lijstje pleuren.