Woven (2019)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / Macintosh
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Alterego
Uitgegeven door StickyLock en Alterego

Welkom in een wereld waar wollen wezens ooit in vrede leefden. Stuffy is een goedbedoelend maar nogal onhandig knuffeldier dat alleen door de wereld rondloopt. Glitch is een metalen vuurvlieg die zijn geheugen en identiteit heeft verloren. Is Stuffy achtergelaten? Waar zijn al deze machines plotseling vandaan gekomen? En wat heeft Glitch hiermee te maken? Ga met hen mee op reis door een wereld van wol, stof en verborgen gevaren.