End of Serenity (2014)

PlayStation Portable / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Kemco
Uitgegeven door Natsume

Sinds de oudheid kun je in de wereld van Serenity 'Atomigems' vinden, wat relikwieën sinds de schepping zijn. De mensen gebruiken ze voor van alles, zoals erfstukken en als objecten voor aanbidding. Maar helaas trekken deze artefacten ook sinistere cultussen aan, zoals kort geleden The Cult of the Underworld. Zij eigenden zich door middel van diefstal en roof zoveel mogelijk Atomigens toe. Waarom heeft deze cult het op deze dingen voorzien? Dat raadsel probeert de tovenares Eril uit te zoeken. Zij gaat op reis door de wereld, waar zij vriendschappen sluit met andere avonturiers en met hen aan haar zijde gaat ze de strijd met deze mysterieuze cultus aan.