EverQuest: The Legacy of Ykesha (2003)

RPG / Adventure
online

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony en Daybreak

In deze vijfde uitbreiding van EverQuest ontmoet je een nieuw ras lijkende op kikkers, The Froglok. Alsmede een nieuw continent, genaamd Antonica. De Frogloks vallen de trollenstad Grobb aan, veroveren deze en geven het de naam Gukta. Dit heeft tot gevolg dat alle trollen vluchten naar de stad Neriak. Deze exodus van de Grobb trollen leidt tot zware rivaliteit met andere trollen, The broken Skull Clan. Helaas raakt jouw personage hierin betrokken en moet jij de gemoederen zien te bedaren.