Sniper Ghost Warrior Contracts (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door CI
Uitgegeven door CI

Ervaar pure sniping gameplay op het harde terrein van Siberië in een gloednieuw, op contracten gebaseerd systeem, dat strategisch denken aanmoedigt binnen boeiende, herinzetbare missies. Voltooi contracten die duidelijke doelstellingen bieden met een vaste financiële beloning en opties om bonusuitdagingen tegen extra beloningen te voltooien. Met honderden manieren om een breed scala aan doelen neer te halen, biedt deze game nauwkeurige, strategische sniping gameplay.

• vanaf vrijdag 22 november te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 22 november te koop voor de PlayStation 4