EverQuest: The Shadows of Luclin (2001)

RPG / Adventure
online

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony en Daybreak

In deze derde uitbreiding van EverQuest, zoek je het hoger op, je reist naar een maan van Norrath met the naam Luclin. Eenmaal aangekomen wordt je overdonderd dat er op deze maan leven is en wel met een katachtig ras The Vah Shir, waarna je gelijk ook kennismaakt met hun vijanden. Het slangen ras Shissar en de Akhevans. In deze wereld komen er ook voor het eerst mounts aan te pas wat het reizen over deze maan wat vergemakkelijkt.