EverQuest: The Scars of Velious (2001)

RPG / Adventure
online

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony en Daybreak

Betreed de barre koude en ijzige wereld van Velious dat in het zuiden van Norrath ligt, in deze tweede uitbreiding van EverQuest. Velious was ooit een mooi land, totdat een draak genaamd Veeshan het vernietigde en een eeuwige durende winter nu over dit land heerst. In deze wereld maak je kennis met de Frost Giants, de Coldain Dwarves en een mysterieuze cult van draken onder de naam The Claws of Veeshan. Met je personage kun je je aansluiten bij één van deze facties en zo roem vergaren in Velious.