EverQuest: The Ruins of Kunark (2000)

RPG / Adventure
online

Ontwikkeld door Verant en Sony
Uitgegeven door Sony, Ubisoft en Daybreak

EverQuest nodigt je uit om op avontuur te gaan in deze eerste expansion die je naar het land van de Iksar voert genaamd Kunark, een nieuw ras die het uiterlijk hebben van een hagedis. De Iksar zijn een sterk ras, alhoewel ze door ieder ander ras gehaat worden, met vele nieuwe unieke eigenschappen, zoals onderwater kunnen blijven en ademen. Reis naar dit land waar vele quests, challenges en andere online avonturiers op je wachten en beleef een groot avontuur op dit continent.