Jumanji: The Video Game (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Funsolve
Uitgegeven door Outright

Keer terug naar de jungle, in deze video game gebaseerd op de nieuwe Jumanji film. Alleen jij en drie teamgenoten kunnen de juwelen vinden en Jumanji redden. Probeer het ultieme spel te overleven door dodelijke beesten en vallen te ontwijken en jezelf te verdedigen tegen een leger van kwaadaardige plunderaars. Help Dr. Bravestone, Ruby, Mouse en Prof. Oberon, om Jumanji te overleven en de dag te redden!