Delta Squad (2019)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Shooter

Ontwikkeld door Eskema
Uitgegeven door Eskema en Ratalaika

Net als je denkt dat de wereld veilig is en je even rustig kunt zitten verschijnt er een nieuwe bedreiging. Nadat de Delta Squad al een buitenaardse invasie heeft overleefd in FullBlast, moeten ze het nu opnemen tegen Generaal Rumanovsky, een maniakale opperheer die voor niets terugdeinst om de wereld over te veroveren. Om de bedreigingen te overwinnen moeten spelers hun best doen om hun vaardigheden te upgraden om maximale schade aan te richten bij de vijand.