Antigraviator (2018)

PC / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Cybernetic Walrus
Uitgegeven door Iceberg

In het jaar 2210 is de racesport door de fysieke grenzen geknald, en is een nieuw tijdperk ingegaan. Nieuwe terraforming mogelijkheden, gepaard met wetenschappelijke doorbraken op het gebied van antizwaartekracht, hebben een nieuw spektakel mogelijk gemaakt: het intergalactische Antigraviator toernooi. Race eindeloos rond op extreem gedetailleerde banen, gevuld met gevaarlijke vallen. Saboteer je tegenstanders door zwevende mijnen te activeren, aardverschuivingen te veroorzaken die rotsblokken op circuits gooien en raketlanceerders in te zetten die verspreid staan over de circuits. Personaliseer je Grav naar hartelust, maar kies verstandig. De ene upgrade gaat ten koste van de andere. Naast alle opties om je Grav te personaliseren, zijn er ook gratis skins vrij te spelen.

XBone release date pending!