Race with Ryan (2019)

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC
Racing

Ontwikkeld door 3DClouds
Uitgegeven door Outright

Ryan's World is tot leven gekomen en is net zo kleurrijk, leuk en snel als jij je had voorgesteld. Kies een racer, ga naar een van de zes magische locaties en trap het gaspedaal in om je vrienden en familie te laten zien wie de snelste racer is. Maar dit is geen gewone wedstrijd. De beroemde Mystery Eggs van Ryan zijn op elke baan en ze zitten bomvol verrassingen die jou ondersteunen, zoals Burger Shields, Super Glue Sticky, Trick Surprise Eggs en nog veel meer. Er zijn een heleboel personages van Ryan’s World te vinden, zoals Ryan in zijn politiewagen, Red Titan, Gus the Gummy Gator, Pirate Combo Panda, plus nog veel meer om te ontgrendelen terwijl jij je weg naar de top racet. Van de miniatuurwereld van Fantasy Park tot het piratenrijk Treasure Island en nog veel verder, elke wereld zit bomvol geheime wegen, gladde hellingen en de fantasie van kinderen.