Contraptions (2019)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC
Puzzle

Ontwikkeld door Moragami
Uitgegeven door Funbox

Hoeveel stappen zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen? Als je antwoord 10 of meer is, dan ben je klaar voor 'Contraptions' - een spel waarbij het doel is om gekke contracepties op te lossen die eenvoudige taken uitvoeren op indirecte en ingewikkelde manieren, Rube Goldberg-stijl. Gebruik kamelen als trampolines, champagneflessen als kanonnen, ballonnen om objecten op te tillen, vuurwerkwielen om transportbanden aan te drijven, magneten om metalen objecten aan te trekken en nog veel meer gadgets om de puzzels op te lossen en de niveaus te wissen.

Overduidelijk geïnspireerd door The Incredible Machine. Wanneer goed uitgevoerd kan dit best een vette game zijn!