Asterix & Obelix XXL3: The Crystal Menhir (2019)

Nintendo Switch / PC / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Osome
Uitgegeven door Microids

Op een mooie dag ontvangt de druïde van het dorp van Asterix & Obelix, Panoramix, een rare brief. Het is een brief van Hella Finidrir, de grote priesteres van Thule. Zij kondigt hem aan dat zijn volk ernstig wordt bedreigd en vraagt aan de druïde om een mysterieuze Menhir uit zijn schuilplaats te halen. Duik in de wereld van Asterix en ga mee op een spannend avontuur!.Verken alleen of samen de gebieden van het Romeinse keizerrijk en los het mysterie op van de Glazen Menhir en zijn ongelooflijke krachten.

• vanaf donderdag 21 november te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 21 november te koop voor de PC