Bee Simulator (2019)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC
Simulation

Ontwikkeld door Varsav
Uitgegeven door Bigben

Bekijk de wereld door de ogen van een bij. Verken een wereld die is geïnspireerd door Central Park, waar je deelneemt aan bijenraces, stuifmeel van zeldzame bloemen verzamelt en gevaarlijke wespen te slim af moet zijn. Speel met vrienden en familie in drie spelstanden, waaronder coöp en PvP op een gedeeld scherm. Het bijenvolk ontwaakt als de eerste zonnestralen het nest verwarmen. Tijd om je vleugels uit te slaan en orders te krijgen van de koningin voor je eerste missie. En dan begint je avontuur. Mensen willen de boom waarin je nest is gebouwd omhakken, dus het lot van je hele volk rust op jouw kleine schoudertjes!