Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers (2020)

Alternatieve titel: P5S: The Phantom Strikers

Nintendo Switch / PlayStation 4

Ontwikkeld door Atlus, Koei Tecmo en Omega Force
Uitgegeven door Atlus en Koei Tecmo

De Phantom Thieves zijn terug! Een half jaartje na de gebeurtenissen in Persona 5, besluit de vriendengroep hun zomervakantie door te brengen met een culturele roadtrip door heel Japan. Onderweg horen ze echter steeds meer vreemde roddels over mensen die aangevallen worden door mysterieuze schaduwen, waarop ze bewusteloos neervallen. Met de schijnbare terugkeer van de Metaverse, zal ons team opnieuw hun Personae moeten inzetten om de harten van iedereen in Japan te redden.

Meer als zomaar anotha Musō game blijkbaar... Drie dev-team team-up actual vervolg met fighting action, platform puzzels en rpg management mechanics! Sounds kinda sweet!

Nee, inderdaan, dit lijkt een volwaardige Persona experience maar met vlottere battles, veel van de persona mechanieken blijven hier bestaan.

Komt er een west-release?

Nog geen official confirmation, maar ze waren al bezig met de localization, dus...