Persona 5 Strikers (2020)

Alternatieve titels: P5S: The Phantom Strikers | Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC

Ontwikkeld door Atlus, Koei Tecmo en Omega Force
Uitgegeven door Atlus en Koei Tecmo

De Phantom Thieves zijn terug! Een half jaartje na de gebeurtenissen in Persona 5, besluit de vriendengroep hun zomervakantie door te brengen met een culturele roadtrip door heel Japan. Onderweg horen ze echter steeds meer vreemde roddels over mensen die aangevallen worden door mysterieuze schaduwen, waarop ze bewusteloos neervallen. Met de schijnbare terugkeer van de Metaverse, zal ons team opnieuw hun Personae moeten inzetten om de harten van iedereen in Japan te redden.

• vanaf dinsdag 23 februari te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf dinsdag 23 februari te koop voor de PC
  • vanaf dinsdag 23 februari te koop voor de PlayStation 4

Meer als zomaar anotha Musō game blijkbaar... Drie dev-team team-up actual vervolg met fighting action, platform puzzels en rpg management mechanics! Sounds kinda sweet!

Nee, inderdaan, dit lijkt een volwaardige Persona experience maar met vlottere battles, veel van de persona mechanieken blijven hier bestaan.

Komt er een west-release?

Nog geen official confirmation, maar ze waren al bezig met de localization, dus...

Bij Persona 5 Royal:

Rujar schreef:
Ik pak hem op als deze op de switch uitkomt... ideale handheld game

Dit is je kans man!

Persona 5 Strikers Limited Edition (Nintendo Switch) kopen - release 23-02-2021 - pre-order nu! - Nedgame

wait what! Ik zoek hem gelijk op in de eshop en zet hem op de wishlist!! Thanks!

Wow nice, deze game was even langs mij heen gegaan. Meteen minder erg dat ik geen PS5 kan bemachtigen voorlopig, speel ik eerst dit wel op de 4.