Michael Jackson's Moonwalker (1990)

Amstrad CPC / Arcade / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Sega Game Gear / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / Sinclair ZX Spectrum
Platform / Action

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Mr. Big, een gevaarlijke drugsdealer, heeft een stel kinderen gekidnapt om onbekende redenen. Michael besluit een reddingsmissie op te touw te zetten en krijgt nog een extra zware taak als hij ontdekt dat Mr. Big een laser wil gebruiken om de wereld te domineren.

avatar van wolff
rare game, als ze dat nutteloze kinderen bevrijden weg hadden gelaten was het gelijk al een stuk leuker, maar op zich vind ik h et wel een leuke platformer

avatar van jirachi04
Eigenlijk een leuke game , met leuke deuntjes. Helaas wordt het steeds minder als je een kind zoekt . Dan ga je alle deuren na in het geval je er een hebt overgeslagen.
Helaas roepen alle kinderen hetzelfde.

avatar van wolff
jirachi04 schreef:
Helaas roepen alle kinderen hetzelfde.

michael!

Vond dit echt een hele toffe game. En nog steeds.
Gameplay vind ik heel gaaf en er zitten creatieve onderdelen in.
Michael Jackson heeft meegewerkt aan de ontwikkeling van deze game en bijna alle ideeën kwamen van hem.
Nogmaals, een meesterlijke game.