Cat Quest II (2019)

PC / Nintendo Switch / Apple iOS / PlayStation 4 / Xbox One
RPG / Action

Ontwikkeld door Gentlebros
Uitgegeven door Gentlebros en PQube

Deze game is een 2D open world actie-RPG in een fantasie-rijk met katten en honden. De katten van Felingart zijn continu in gevecht met de oprukkende honden van het Lupusrijk en in Cat Quest II wordt het blaftastische verhaal verteld van twee koningen, samengebracht tegen hun wil, die op een geweldige ontdekkingsreis gaan om hun tronen terug te winnen. Speel als kat en als hond, terwijl je alleen of met een vriend de koninkrijken verkent! Ga op queeste in een wereld vol magie en vreemde monsters en ga op miauwvontuur als nooit tevoren.