Narcos: Rise of the Cartels (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Strategy / Shooter

Ontwikkeld door Kuju
Uitgegeven door Curve

In 1980 groeit El Patron's invloed in Colombia snel, met drugs, corruptie en criminaliteit vergaart hij, vanuit zijn thuisbasis in Medellin, steeds meer macht. Amerika begint het op te merken en zet hun top DEA man, Steve Murphy, op de zaak. Gebaseerd op de succesvolle Netflix-serie, stelt deze game je in staat om de gebeurtenissen van het eerste seizoen opnieuw te beleven, waarbij je kan kiezen tussen het Medellin-kartel of de DEA, in twee afzonderlijke campagnes.

• vanaf dinsdag 19 november te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf dinsdag 19 november te koop voor de PC