Dr. Kawashima's Brain Training (2019)

Alternatieve titel: Dr. Kawashima's Brain Training for Nintendo Switch

Nintendo Switch
Puzzle

Ontwikkeld door Nintendo

Heractiveer je hersenen op allerlei verschillende manieren met bekende en nieuwe Brain Training oefeningen van Dr. Kawashima. Stort je op de nieuwe oefeningen, waarvan sommige gebruikmaken van de infrarood-bewegingscamera op de Joy-Con en de motion-controls. Of train je grijze massa door met de inbegrepen stylus , of je vinger, op het scherm te tikken in de klassieke oefeningen.

• vanaf 3 januari 2020 te koop voor de Nintendo Switch

Heb hier eigenlijk best wel weer zin in

Vond de vorige BT ook wel geinig om ff te spelen!

avatar van CarealotCarrot
Ik weet nog dat er een enorme hype was rondom de Brain training game op de DS. Maar toen ik hem een paar jaar later speelde was ik eigenlijk vrij snel verveeld. De game voelt dan ook vooral als een simpel interactief puzzelboekje met een leuk maar triviaal puntensysteem.

Dit is misschien wel een van de aller-eerste casual games, ik denk dat dit nog uitkwam voordat de Wii er was en de hele casual games rage ontplofte...