Yaga (2019)

Alternatieve titel: Yaga: The Roleplaying Folktale

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Breadcrumbs
Uitgegeven door Versus Evil

Speel als Ivan, een smid met één vervloekte hand en een ongelooflijke hoeveelheid pech. Hij zit gevangen tussen een Tsaar die hem onmogelijke opdrachten geeft, een mysterieuze heks die hem wil manipuleren, en zijn oma die wil dat hij een geschikte vrouw vindt. Begin een reis door een vijandige sprookjeswereld en vorm Ivan's toekomst.