The Forgotten City (2019)

PC / Xbox One
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Modern Storyteller
Uitgegeven door Modern Storyteller

Diep ondergronds, in een oude Romeinse stad, liggen zesentwintig ontdekkingsreizigers opgesloten. Dood. Omdat een van hen een mysterieuze wet had overtreden. Beleef die noodlottige dag steeds opnieuw en probeer de tijdlus in je voordeel te benutten, om de onvermijdelijke uitkomst ongedaan te maken.

Begonnen als Skyrim mod, nu volwaardige standalone game!

avatar van Mithrandir
Dat ziet er niet verkeerd uit...
Dan te bedenken dat het dus eigenlijk bedoeld was als mod, eens kijken of ik later (nog veel games in de planning staan) deze eens een kans ga geven, ziet er zeer tof uit!