Age of Empires II: The Conquerors (2000)

PC / Macintosh
Strategy
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Ensemble
Uitgegeven door Microsoft en MacSoft

In Age of Empires II: The Conquerors uitbreiding zijn weer veel nieuwe beschavingen, unieke eenheden en technieken, en zijn de campagnes gebaseerd op beruchte veroveraars als Attila de Hun, El Cid en Montezuma.

Lad
Een "oud" spel, maar daarom niet minder goed. Integendeel!

Ok, de graphics vallen niet te vergelijken met die van de moderne games, maar dat verpest het spel helemaal niet.

Het spel bevat leuke missies, vooral die van El Cid beviel me fel. Ook zijn er leuke units en zijn de gevechten lekker heftig en kunnen ze ook chaotisch verlopen, in de positieve zin van het woord dan.

Dit is in mijn ogen de beste AoE-game tot dusver. Zalig om te spelen en dat langer voor een paar dagen. Een aanrader voor fans. 4 sterren.