Age of Empires II: The Conquerors (2000)

PC / Macintosh
Strategy
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Ensemble
Uitgegeven door Microsoft en MacSoft

In Age of Empires II: The Conquerors uitbreiding zijn weer veel nieuwe beschavingen, unieke eenheden en technieken, en zijn de campagnes gebaseerd op beruchte veroveraars als Attila de Hun, El Cid en Montezuma.

avatar van Martijn
Nog vaker gespeeld dan het origineel, leuke sinpleplayer missies en verhaallijnen. Wat heb ik dit ook veel online gespeeld, en dat nog op een isdn verbinding.

als er een top 10 uitbreidingen gemaakt word staat deze er zeker in.

avatar van Jorge-E
Beste spel ooit gemaakt naar mijn mening!!!!
5 sterren heeft deze subbel en dik verdient.

avatar van leroy*
bij free record shop alle 4 delen toten met deze in 1 voor 6 euro, die ga ik binnekort maar halen koop ik eindelijk ook weer een keer een spel

avatar van leroy*
Hij is lijp maar die singelpayer heb ik wel een keer gehad bij age of empires :O maar online lukt het niet

avatar van @hotmail.com
Supergoed gemaakte game. Vaak gespeeld. Ik vind het voorlopig nog de beste van de Age of Empires-reeks. (Age of Kings + the Conquerors uitbreiding)
Absoluut 5*

avatar van DoraRing
niks voor mij dit.

avatar van @hotmail.com
DoraRing schreef:
niks voor mij dit.

waarom niet?

Vond dit niet zo zeer speciale uitbreiding.
Wel leuke volkeren bij maar niet zo speciale.
3 sterren

avatar van Tag
Tag
YEAH! Heb echt herinneringen aan dit spel, dit spel boeit me nog steeds! Kreeg via een vriendje in groep zes ofzo een demo van Age of Empires II en vond het zo geweldig dat ik die samen met deze uitbreiding gelijk kocht voor ik weet niet hoeveel gulden xD. Leuk spel, je kunt er veel in kwijt en beschikt over de strategy die het leuk houd. Super game!

jerul
een van de eerste en beste stratagy games... gegarandeerd..
helaas is de online gameplay nog niet zo goed hier daarvoor moet je bij AOM zijn, maar dit spel op het netwerk spelen met vrienden en/of familie maakt dit spel een topper..

dit spel verveelt nooit!

4,5stars

jerul
strategy*
hoe verander ik dat..? of kan dat niet?
sorry nieuw hier

avatar van Tha Luz
Nah,vond dit maar niks.

avatar van Jorge-E
Dit spel heb ik dubbel zo lang gespeeld als al mijn andere tijd die ik gespendeerd heb gamend bij elkaar!

avatar van ps3me
Erg leuk spel, ben zoiezo al fan van de hele age of empires reeks vanwege het feit dat je je eigen empire neerzet en vervolgens ook kan gaan vechten.

supergave game net als age of empires II the age of kings

Superspel, heb ik vele uren gespeeld op het helaas ter ziele gegaan MSN Zone. Veel vermakelijker dan klinische deel III. Het beste bewijs dat 3d niet altijd beter is dan 2d.

avatar van oliver
Dit deel is gewoon stukken beter dan deel 3. De campaign is ook geweldig.

Shaw
Ik versla op standard iedereen zonder enige moeite maar op moderate ga ik hopeloos ten onder (hoewel ik het spel al lang speel)... Heeft nog iemand hier een probleem mee gehad en hoe heeft die het opgelost? Alvast bedankt.

avatar van oliver
Ik heb dat ook, het ene is te simpel en het andere is te moeilijk. :s

Lad
Een "oud" spel, maar daarom niet minder goed. Integendeel!

Ok, de graphics vallen niet te vergelijken met die van de moderne games, maar dat verpest het spel helemaal niet.

Het spel bevat leuke missies, vooral die van El Cid beviel me fel. Ook zijn er leuke units en zijn de gevechten lekker heftig en kunnen ze ook chaotisch verlopen, in de positieve zin van het woord dan.

Dit is in mijn ogen de beste AoE-game tot dusver. Zalig om te spelen en dat langer voor een paar dagen. Een aanrader voor fans. 4 sterren.

riczz
Lad schreef:
Een "oud" spel, maar daarom niet minder goed. Integendeel!

In mijn ogen het beste strategyspel ooit gemaakt zoon heerlijke game, grandioos veel mogelijkheden hoe je het kan spelen.
Veel mappen, leuke missies.
LAN is ook erg leuk!.
graphics super! naar mijn mening.
het is gewoon verslafend, maar easy is te makkelijk, moderate is nog makkelijk , hard word al heel wat lastiger.
hardest is erg.
en dan kun je het ook nog gratis op www.igzones.com[/url] (de site ligt er soms uit, maar ook heel vaak niet) online spelen tegen andere mensen!!! echt moet je gewoon een keer doen.
Er is een ratingsysteem dus kun je ook nog tegen je eigen ratings spelen. waardoor het spelen leuk blijft.
Het is gewoon heeeeel veel oefenen en op den duur kun je meekomen met de tegenstander !.
Dus proberen!

Iedereen die problemen heeft met online spelen, probeer www.gameranger.com. Ik had ook eerst problemen met online spelen, maar met gameranger werkte het wel bij mij.

avatar van suddenjob
LAN-games met dit spel zijn en blijven gewoon geweldig! Dat blijft gewoon geweldig.

avatar van blarown
leuke game voor tussendoor, ziet er allemaal goed uit de campains en single player mode zijn vermakelijk maar naa een maandje was ik er toch wel klaar mee, maar toen ontdekte in de Multiplayer-Online mode, die ik helemaal te gek vind om te spelen met/tegen vrienden, leuk spel

avatar van baafeurus
ik speel dit spel nog steeds erg vaak, zeker leuk om samen met vrienden te spelen!

Echt een topper om online te spelen. Ik vond het spel voor die tijd echt super en nu nog! Speel het af en toen dan ook nog wel eens met vrienden als we ons vervelen:P

bro
De nieuwe civilisaties zagen er erg mooi uit, ze waren een waardige toevoeging, en hebben elk weer een toffe eigen identiteit qua speeltactiek. Alles is gewoon nog net iets toffer en net iets leuker dan Age of Kings.
Maar uiteindelijk was de meest welkome vernieuwing misschien wel simpelweg de automatisch-lopende Farm productie via de Mill

bro
Shaw schreef:

oliver schreef:
Ik heb dat ook, het ene is te simpel en het andere is te moeilijk. :s

Dat heb ik ook héél lang gehad, maar ik deed dan ook altijd hetzelfde. Probeer eens een andere speeltactiek (ik leerde veel bij door simpelweg te kijken wat de pc-bestuurde spelers deden. Of toch in het eerste half uur, veel wordt in die periode al bepaald hoe sterk je staat),
en zoek er op voorhand een team uit die wat features heeft die jou van pas zouden kunnen komen (de byzantijnen hebben bvb zowel met hun Bombard Towers een sterk defensief voordeel, en zowel met hun handcannoneers een sterk offensief voordeel),
en blijven volhouden op het moeilijkere niveau (anders leer je het zeker niet),
en voornamelijk: positief denken! Dan komt het wel