Just Ignore Them (2017)

PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Stranga
Uitgegeven door GrabTheGames en Ratalaika

Toen we opgroeiden, kenden we allemaal dat ene kind dat bang was in het donker, en er zeker van was dat er monsters schuilden onder zijn bed, maar wat als dat waar was? Just Ignore Them is een point-and-click adventure, dat draait om een jongen die Mark heet, en is verstrengeld in een onophoudelijke achtervolgen, om te ontsnappen aan de monsters die hem achterna zitten. Na zijn vaders verdwijning begonnen de monsters te verschijnen, maar één nacht kan aanvoelen als een leven van pijn, lijden en afgrijzen voor een kind… en snel vooruit naar het heden is Mark inmiddels een volwassene, achtervolgd door een verstoord verleden.

Een budgettitel (4-5 euro) die verrassend positieve kritieken krijgt!

Heb deze game van Stranga ook al een tijdje op da list.

Hebben blijkbaar al een aardig oeuvre opgebouwd...