Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (2019)

Alternatieve titel: Plants vs. Zombies: De strijd om Neighborville

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door PopCap
Uitgegeven door Electronic Arts

Welkom in Neighborville, waar het leven rustig is. Behalve dan dat er een krankzinnig conflict tussen bebladerde flora en breinloze fauna op het punt staat om uit te breken! Het aloude gevecht tussen planten en zombies is weer in volle bloei. Speel met 20 volledig aanpasbare klassen, met een teamspel-klasse voor elke factie. Gebruik de unieke vaardigheden van alle personages in zes PvP-modi, waaronder de nieuwe Gevechtsarena.

Waarom speelt niemand dit spel ?
Ik dacht dat Plants vs. Zombies wel populair was..

te veel keuze en misschien omdat P vs. Z noch steeds zijn smartphone verleden meedraagt?