Star Wars Pinball (2019)

Nintendo Switch
Pinball

Ontwikkeld door Zen
Uitgegeven door Zen

Star Wars Pinball omvat 19 spannende flipperkasten die de uiterste uithoeken van het universum aandoen, van iconen van characters, bekende locaties tot hartverwarmende Star Wars thematiek. Exclusieve Nintendo Switch kenmerken zoals HD Rumble en verticaal spelen brengen de algehele beleving tot leven. Speel op een traditionele tafel of dompel je onder in de beknopte uitdagingen van de carrière modus.

En toen maakte een lonkende eshop verslaving plots het bestaan van dit kenbaar. Van Zen dus ergens jammer dat dit niet gewoon bij Pinball FX 3 kon. Toch is 19 kasten voor drie tientjes geen slechte deal, levert Zen zoals wij weten kwaliteit op dit vlak en heb ik deze momenteel dus wel enigszins op de radar op een bepaalde manier.

Confusie Het verbaast me dat er zo weinig mensen deze geweldige verzameling flipper kasten niet spelen op de Switch. Er zitten eigenlijk alleen maar goede kasten tussen op een paar na misschien...
Het is 30 euro voor heel veel flipper vermaak met die typische Star Wars sfeer en als je hem goedkoper kan vinden dan gelijk aanschaffen..
Veel plezier!

Wellicht om de reden die al werd aangegeven. Het is bizar dat zowel de Star Wars en Marvel kasten uit Pinball FX3 zijn verwijderd en nu 'op zichzelf' staan. Had ook liever dat ze gewoon in het hoofdspel zaten net als daarvoor.

Desalniettemin schaf ik ze vroeg of laat wel aan.

Zijn die Marvel kasten ook allemaal fysiek verkrijgbaar voor op de Switch?

Star Wars pinball kost je hier maar 19 euro...

Star Wars Pinball (Nintendo Switch): Amazon.nl voor een lage prijs zeer veel flipper plezier de kasten vervelen me nog lang niet 50 uur heb ik er nu ingestoken en door de abstracte sfeer en uiterlijk blijven ze me boeien....