No More Heroes 3 (2021)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Grasshopper
Uitgegeven door Marvelous

Na een afwezigheid van twee jaar, keert Travis Touchdown terug naar Santa Destroy. Daar komt hij tot de ontdekking dat, gedurende zijn afwezigheid, een nieuwe stad uit de grond is herrezen. Deze stad ligt een stukje uit de kust van Santa Destroy, en wordt gekenmerkt door een vreemd object dat boven de stad zweeft. Is een buitenaarde invasie aanstaande? Om dit noodlot af te wenden dient Travis de strijd aan te gaan met een allerhande buitenaardse huurlingen.

avatar van FlorisV
Cellshaded graphics is altijd een plus voor mij! Pas nog Transformers Devastation gespeeld, geweldig die grafische stijl. Verder goeie herinneringen aan The Wolf Among Us, XIII en meesterwerken als Valkyria Chronicles. Jammer dat het niet iets vaker gebruikt wordt.