Capcom vs. SNK 2 (2001)

Alternatieve titels: Capcom vs. SNK 2: Millionaire Fighting 2001 | Capcom vs. SNK 2 EO | Capcom vs. SNK 2: Mark of the Millennium 2001

Arcade / Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Sega Dreamcast / Xbox
Fighting
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

In Capcom vs. SNK 2 kun je vechten met je favoriete karakters uit de Capcom en SNK vechtseries. Speel je liever met Ryu of neem je Terry Bogard onder handen? Het kan allemaal!

avatar van Samael
2D vechtspellen hebben mijn aandacht vaak weten te trekken. Een combinatie waarin twee verschillende games samenkomen was dan natuurlijk meer dan genoeg reden deze aan te schaffen.

Ik heb me verder prima vermaakt met deze game. De gameplay en ruime keuze uit characters was ruim voldoende, maar viel al gauw in het niks met de komst van MUGEN.

Desondanks *4

avatar van theo79
Er zijn een aantal fighting games die ik tot 1 van de besten ooit reken en daar hoort deze ook bij.
Heerlijke characters, heerlijke moves en geweldige gameplay maken dit zoals gezegt tot 1 van de betere 2D fighting games.

theo79 Oke dat is heel mooi om te lezen toevallig ben ik de laatste tijd weer volop bezig met mijn GameCube en een goed vechtspel is altijd welkom zo niet het beste .

avatar van theo79
@banjo dan is Capcom vs Snk 2 echt een aanrader als je voor de Gamecube een goede fighting game zoekt. Moet ik wel bij zeggen dat ik hem zelf niet op de Gamecube gespeeld heb maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij daar ook fantastisch voor is.

Hier even de vergelijkingen tussen alle systemen ik vind het er echt nog goed uit zien!.