Scheming Through The Zombie Apocalypse: The Beginning (2018)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Entertainment Forge
Uitgegeven door GrabTheGames en Ratalaika

In een maatschappij van antropomorfische dieren is de apocalyps uitgebroken. Help het konijn Hank en zijn vriend, de hond Larry, eten en andere kostbare spullen te vinden, om te overleven in de door zombies ondergelopen straten. Maar al snel blijkt dit veel te veel werk te zijn. Gebruik daarom Hank's oude verkoperstechnieken om andere dieren te overtuigen je te helpen, om vervolgens hun spullen te stelen!