The Sojourn (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Shifting Tides
Uitgegeven door Iceberg

Een verhaal over licht, duisternis en de ware aard van de werkelijkheid. Je arriveert in een mysterieus land, waar lichten je vooruit leiden en schaduwen constant op de loer liggen. Probeer de obstakels op je pad te overwinnen om de aard van deze realiteit te ontdekken.

Vandaag al uit voor PS4 en Xbone iig, krijgt heel behoorlijke review: The Sojourn Review (PS4) | Push Square - pushsquare.com

Kort door de bocht: een soort Portal in een wereld die doet denken aan The Witness!