Immortals: Fenyx Rising (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia / PlayStation 5

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Dit action-adventure gaat over een vergeten held die op een zoektocht is om de Griekse goden te redden. Ga op reis naar het Eiland der Gezegenden, dat onder de voet gelopen is door gevaarlijke mythologische wezens. Bewijs je moed, vecht tegen gevaarlijke mythologische wezens en versla hun angstaanjagende leider in de confrontatie van de eeuw. Verken een fantasiewereld waar lastige hindernissen, verraderlijke kerkers en heldhaftige prestaties op jou staan te wachten. Gebruik je buitengewone vaardigheden tegen mythologische monsters. De reis zal net zo uitdagend en lonend zijn als de eindbestemming en je zult tevoorschijn komen als de held die je altijd al had moeten zijn.

• vanaf 3 december te koop voor de Google Stadia
  • vanaf 3 december te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 3 december te koop voor de PC
  • vanaf 3 december te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 3 december te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf 3 december te koop voor de Xbox One
  • vanaf 3 december te koop voor de Xbox Series X/S

Wat een aparte kaft is dit een Aaa titel?

banjo schreef:
Wat een aparte kaft is dit een Aaa titel?

Yups - full price Ubisoft!
Twee rectificaties: er stond action/board bij genre, dat moet action/adventure zijn
Daarnaast is de game delayed, om in fiscal year 20-21 te vallen..Komt helaas dus niet morgen uit.. Ubisoft delays multiple titles, including Watch Dogs Legion - The Verge - theverge.com

Van de E3 2019 trailer krijg ik er een soort kiddy versie van BOTW vibe van trouwens!

Nieuwe cover, nieuwe trailer, nieuwe naam (was Gods & Monsters) en een release date.

...Moet zeggen dat ik het wel een lekkere trailer vind en zin in deze game krijg!

Hadden ze dat ventje nou al vanaf het begin vleugeltjes gegeven en het ook Switch exclusive gemaakt had je zo kunnen spreken van een Kid Icarus game. Zelfs het coverartwork krijg je er zo voor niets bij. Kid Icarus: Of Gods & Monsters.

Domme Domme Nintendo.

Leuke Switch game misschien ja. Lijkt me niet echt PS5 materiaal.

Sinner schreef:

Domme Domme Nintendo.

Running gag die ik zag was iets van: nieuwe titel. Horizon: Odyssey of the Wild , of Zelda: Breath of Tzatziki

avatar van Princess Piranha
Ahaaa, ik snap nu waarom mensen grappen aan het maken waren over de nieuwe Zelda door Ubisoft haha.

En je hebt groot gelijk, Sinner. Dit zou perfect zijn geweest voor de Kid Icarus serie!