Gods & Monsters (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC
Action / Board

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Dit action-adventure gaat over een vergeten held die op een zoektocht is om de Griekse goden te redden. Ga op reis naar het Eiland der Gezegenden, dat onder de voet gelopen is door gevaarlijke mythologische wezens. Bewijs je moed, vecht tegen gevaarlijke mythologische wezens en versla hun angstaanjagende leider in de confrontatie van de eeuw. Verken een fantasiewereld waar lastige hindernissen, verraderlijke kerkers en heldhaftige prestaties op jou staan te wachten. Gebruik je buitengewone vaardigheden tegen mythologische monsters. De reis zal net zo uitdagend en lonend zijn als de eindbestemming en je zult tevoorschijn komen als de held die je altijd al had moeten zijn.

• vanaf dinsdag 25 februari te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf dinsdag 25 februari te koop voor de PC