Mary Skelter 2 (2018)

PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Compile Heart
Uitgegeven door Idea Factory

Tientallen jaren geleden ontstond vanuit het niets één grote gevangenis, “Jail” genaamd. Deze gevangenis wordt zwaar bewaakt door wezens genaamd “Marchens”. Tsuu en haar handlanger Little Mermaid zijn lid van de organisatie “Dawn”, wiens doel het is om uit de gevangenis te ontsnappen en daarbij zoveel mogelijk metgezellen te bevrijden. Tijdens een ontsnappingspoging ontmoeten ze Alice en Jack. Zal het dit viertal lukken om aan hun lot te ontkomen?

• vanaf 23 oktober te koop voor de Nintendo Switch