GreedFall (2019)

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Spiders
Uitgegeven door Focus

Ontdek onbekende landen terwijl je terwijl je aan wal gaat van een afgelegen eiland boordevol magie, rijkdom, geheimen en geweldige wezens. Smeed het lot van deze nieuwe wereld terwijl je met partners of groepen samenwerkt of hen verraadt. Word met diplomatiek, bedrog en kracht onderdeel van een evoluerende wereld, beïnvloed zijn koers en vorm je verhaal. Dompel je onder in een mysterieuze, magische wereld, start een grootse tocht en onthul eeuwenoude geheimen beschermd door bovennatuurlijke wezens, verschijnselen eigen aan de magie van de wereld.

Vanaf morgen te koop, ziet er mooi uit iig!

Ziet er niet alleen mooi uit, maar de games van Spiders zijn ook allemaal (nou ja, de allereerste heb ik niet gespeeld, de rest op zijn minst wel enkele uren) best behoorlijk te noemen. Het zijn weliswaar eerder spellen die in de middenmoot vallen maar zich op de een of andere manier toch weer net ondescheiden van de rest - meestal qua setting, verhaal of karakters. Ze zijn gewoon vrij solide en dat is ook wel eens leuk - zonder per se 'the next big thing' te willen zijn.