Predator: Hunting Grounds (2020)

PlayStation 4
Action / Shooter

Ontwikkeld door IllFonic
Uitgegeven door Sony

Overwin je angsten in deze asymmetrische multiplayer-shooter, gebaseerd op de scifi/horror-film Predator. Baan je een weg door de broeierige jungle van Zuid-Amerika. Alleen de koelbloedigste krijger overleeft dit dodelijke kat-en-muisspel. Vorm samen met je vrienden een elite-team en voer paramilitaire missies uit: schakel doelwitten uit met geavanceerde wapens, zoals shotguns, SMG's en sluipschuttergeweren. Blijf op je hoede, want een van de spelers betreedt het strijdveld als de buitenaardse jager uit de Predator-films. Met geavanceerde technologie, waaronder de dodelijke Plasmacaster, probeert deze speler het elite-team uit te schakelen.

Wat geinig dat één iemand de predator wordt en de rest als team samen moet werken, kan leuke gameplay opleveren!