James Bond 007 (1997)

Game Boy

Ontwikkeld door Saffire

Het gaat hier om een RPG waarbij Bond rond de wereld moet reizen om missies te vervullen, gadgets te verzamelen en bazen verslaan, om zo steeds sterker te worden en zo uiteindelijk een bende wapensmokkelaars op te kunnen rollen. Tussendoor is er uiteraard ook tijd voor typische Bond features als gokken en 007’s favoriete hobby: vrouwen.

Relax
Ik vind dit samen met Goldeneye 007 de beste Bond game ooit gemaakt.
Elke keer als ik dit spel speelde zat ik voluit te genieten..
Als je vast zat werd het wat minder maar alsnog!
Het afwisseling zat in het pokeren / blackjacken, de puzzels oplossen, de raadsels oplossen en de vijanden vermoorden voor een puzzelstuk, prachtig.

Relax
Jammer dat 4 mensen van die lage cijfers geven en geen argument erbij melden.
Deze game is heerlijk, ik snap jullie echt niet.

avatar van glimlicht
Een erg rare James Bond game. In plaats van constant schieten moet je hier puzzelen en veel rondlopen. Beetje zoals in de films dus. Na het een tijdje gespeeld te hebben vond ik vooral dat het erg op Link's Awakening leek. Compleet met de weg kwijtraken en gefrustreerd worden omdat ik niet weet wat ik moet doen. Maar het speelde op zich wel fijn weg.

Helaas zijn de omgevingen erg kaal en ongeïnspireerd, iets wat moeilijk te vermijden is op de grijze kale gameboy. Wat wel heel cool is... het geluid! De James Bond themes klinken erg cool op de gameboy en soms hielp me dat wel wanneer ik de weg kwijt was.

Voor de gameboy-classic een prima spelletje Maar verwacht er niet teveel van.

*3,0