Headliner: NoviNews (2018)

PC / Macintosh / Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Unbound Creations
Uitgegeven door Unbound Creations

Het is aan jou om de toekomst van onze maatschappij te bepalen, door het nieuws te reguleren. Terwijl je rapportageteam de verhalen vormen, is het aan jou om de harde beslissingen te maken. Zul je de genationaliseerde gezondheidszorg steunen, terwijl je vriendin zich zorgen maakt over de steeds langere wachttijden? Zul je de nieuwe synthetische alcoholindustrie demoniseren, ook al benadrukt je baas dat ze een belangrijke investeerder zijn? Steun je de buitenlandpolitiek van de huidige regering, hoewel spanningen met het buurland toenemen? Probeer een balans te vinden tussen je maatschappelijke en persoonlijke voorkeuren en vorm zo de toekomst van Novistan