Effie (2019)

PlayStation 4

Ontwikkeld door Inverge
Uitgegeven door Gaming Generation Factory

Effie is een 3D-actie-adventure-game die klassieke elementen uit het genre combineert, zoals combat, platforming en puzzels, met de verkenning van een uitgebreide wereld. Beleef een uniek fantasie-avontuur, bevrijd de steden van een krachtig en duister kwaad en herleef de look en feel van old-school videogames. Duik in het avontuur van Galand, een jonge man die op zoek is naar zijn jeugd, nadat een heks hem met vroegtijdige ouderdom heeft vervloekt. Een krachtige zwarte magie beheerst de steden in de regio Oblena. Om het kwaad het hoofd te bieden, zul je een magisch schild dragen dat je in staat stelt om jezelf te verdedigen, te vechten en over het rode grasland te surfen. Het zal geleidelijk groeien in kracht en vaardigheden.