Contra: Rogue Corps (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Konami en Toylogic
Uitgegeven door Konami

Het verhaal speelt zich enkele jaren na dat van Contra III: The Alien Wars (1992). Het vindt plaats in Damned City, waar mensen gek worden van het feit dat ze daar zijn. Er is een top-down isometrische weergave vergelijkbaar met Neo Contra . De game biedt een verhaalcampagne voor één speler , een online coöperatie voor meerdere spelers of een lokale coöperatie voor vier spelers.

• vanaf donderdag 26 september te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 26 september te koop voor de PC
  • vanaf donderdag 26 september te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 26 september te koop voor de Xbox One

Ik heb net de demo uitgespeeld....
En het was gewoon vreselijk, grafisch wazige gamecube /N64 kwaliteit.
En het bestuurde voor geen meter!. Als dit het eind product is dan word helemaal niks.
niet best...