Need for Speed: Heat (2019)

PlayStation 4 / PC / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Ghost
Uitgegeven door EA

Overdag doe je mee aan Speedhunter Showdown races in Palm City. 'S nachts, wordt de intensiteit opgevoerd met street-races. Daar wachten onderweg undercover cops om je op te jagen. Jaag je tegenstanders op en vergroot je aanzien.

wat blijft die politie irritant........

avatar van thoyouknow1980
Vroem Vroem Vroem deze game komt binnen als Kaboem!!!
Ach wat kijk ik toch altijd weer uit naar een nieuw deel van deze serie.
Na een uurtje rijden echter bekroop mij het gevoel dat die politie wel heel enthousiast op je inbeukt
Is dit wel te doen dacht ik even,maar uiteindelijk valt het wel mee hoor
Het werkt allemaal als volgt:Overdag rijd je races voor geld met weinig dreiging van politie,je kunt dus lekker chill rondrijden en van het geld dat je verdient in races kun je auto's kopen.
Die auto's kun je echter allen unlocken door in de nacht races te rijden hier krijg je rep points voor.
Rijden in de nacht is linker aangezien de politie dan wel actief naar je uitkijkt.
Net als in de GTA games heb je een soort van wanted level meer sterren betekent meer politie achter je aan.
Nergens word het echter irritant of ondoenlijk alleen level drie of hoger is echt pittig,maar ook leuk.
Level up gaan is dus echt geen probleem in deze game
En dan nu het belangrijkst het rijden zelf is fantastisch,auto's zijn ook echt verschillend.
Het aanpassen van je voertuig was nog nooit zo makkelijk bravo eindelijk een race game die het flikt.
Een skin van iemand downloaden maar ook het pimpen van je bakkie gaat als vanzelf en smooth
Dan de graphics en layout van de kaart ook niets dan lof hier,want dit is zeker het mooiste deel tot nu toe.
De kaart is deze keer niet te groot gemaakt,maar is heerlijk vloeiend ontworpen,zodat je optimaal door de straten en omgevingen kunt scheuren.
Het verhaal in dit deel vind ik eindelijk ook eens goed te pruimen,ik leefde zelfs een beetje mee
Na het geweldig leuke vorige deel had ik niet zo'n andere insteek verwacht.
Maar ik heb nu niets anders dan respect voor de makers,die het lef hadden om hier iets nieuws van te maken wat ook nog eens goed en verfrissend is,en dat is ze gelukt wat mij betreft.
Nou ik spring weer in mijn gloednieuwe ferari en doe nog ef een rondje in deze top game